keittiö

Riihimäen seurakunnan keittiöpalvelut

Riihimäen seurakunnan ja Hirvijärven leirikeskuksen keittiöt ovat hyvän kotiruoan ja asiakaslähtöisen
palvelun keittiöitä. Tuotamme monipuolisesti ruoka- ja kahvituspalveluita seurakunnan eri tilaisuuksiin.
Olemme Reilun kaupan seurakunta.

Pitopalvelu

Tuotamme pitopalvelutarjoiluja erilaisiin elämänkaaren tilaisuuksiin,
kastejuhliin, rippijuhliin, häihin, muistotilaisuuksiin ja muihin perhetapahtumiin
sekä kokouksiin seurakunnan omissa tiloissa asiakkaan toivomusten mukaisesti.
Menut sisältävät tarjoilun noutopöydästä, lautasliinat ja tuikkukynttilät.

Kastetilaisuus
Kastetilaisuus on ihmiselämän ensimmäinen juhla, perhejuhla parhaimmillaan. Voit järjestää juhlan seurakunnan tiloissa, kotonasi tai jossain muussa sopivassa paikassa. Tarjoamme juhlaan valitsemasi herkut menuista, suolaisiin ja makeisiin kakkuihin tai sormisyötäviin. Kastejuhlassa voidaan siis tarjoilla juhlava menu kakkukahveineen tai valikoima herkkuja kahvin kera.

Rippijuhlat
Myös rippijuhlat voidaan järjestää tiloissamme, kotonasi tai muissa tiloissa. Annamme mielellämme ehdotuksia ja suunnittelemme yhdessä kanssasi ihanan perhejuhla.  Anna myös päivänsankarin itsensä osallistua juhlan suunnitteluun ja ruokien valintaan, niin päivästä tulee päivänsankarin näköinen.

Syntymäpäivät
Syntymäpäivät ovat aina hyvä syy juhlaan! Tiloissamme voit järjestää ikimuistoisen juhlan
isommalle joukolle ystäviä ja sukulaisia buffet-tarjoiluineen.

Valmistujaiset
Tilamme toivottavat ylioppilaat ja muut valmistuneet vieraineen juhlimaan joko isosti maittavien ruokapöytien tai hiukan pienemmin esimerkiksi herkullisten voileipä- ja täytekakkujen ääreen. Kaikki onnistuu – kerrot vain meille toiveesi ja me hoidamme toteutuksen.
Tarjoilut hoituvat sujuvasti myös valitsemaasi juhlatilaan tai vaikka kotiisi.

Muistotilaisuus
Surun kohdatessa voimavarat ovat vähissä. Hautajaiset ja niiden jälkeinen muistotilaisuus on omaisille surun keskellä raskas järjestettävä. Tämän vuoksi haluamme tehdä muistotilaisuuden järjestämisen teille mahdollisimman vaivattomaksi. Tarjoamme rauhallisen ja levollisen juhlatilan, jonne mahtuu suurempikin seurue. Kerro meille suuntaviivat siitä, millaisen tilaisuuden ja tarjoilun haluatte, ja henkilökuntamme toteuttaa tilaisuutenne toiveidenne mukaisesti.

Kaikkiin juhliin:
Osallistujien henkilömäärä ja ruokavaliot tulee
ilmoittaa viikkoa ennen tilaisuutta.

Laskutus
Laskutus annoshinnan mukaan,  2-12 -vuotiaat – 50 %.
Vahvistettu henkilömäärä on laskutuksen perusta.

Myös kotiin
Valmistamme makeita ja suolaisia leivonnaisia myös kotiin noudettavaksi.

Tilaukset:
Satu Rantamäki, emäntä, satu.rantamaki@evl.fi, puh. 040 5766 052
ja Tuuli Lähteenmäki, pääemäntä, tuuli.lahteenmaki@evl.fi, puh 050 591 7093

Rippijuhlia vietetään rippikoulun käyneen ja konfirmoidun nuoren kunniaksi. Nuorelle rippijuhlat ovat tärkeä aikuistumisjuhla.

Rippijuhlien järjestäminen

kakku ja kahvi

Emäntä

Hirvijärven leirikeskus, tiedustelut ja varaukset