Viranhaltijapäätökset

Tällä verkkosivulla julkaistaan kirkkolain (652/2023) ja kirkkojärjestyksen (657/2023) mukaisesti julkiset viranhaltijapäätökset, joista muutoksenhakuoikeus on myös seurakunnan jäsenellä. Viranhaltijoiden päätöspöytäkirjat tulevat nähtäville päätöksenteon jälkeen ja ovat nähtävillä muutoksenhakuajan.

Päätöksen nähtävillä pitämisessä huomioidaan kirkkolaissa, viranomaisten toiminnan julkisuudesta annetussa laissa (621/1999) sekä muussa laissa mahdollisesti salassa pidettäväksi säädetyt asiat. Salassa pidettäviä asioita ei julkaista verkossa.

Viranhaltijapäätökset ovat nähtävillä päätöspäivästä lukien 21 päivän ajan seurakunnan verkkosivuilla.

Kirkkoherran  viranhaltijapäätökset

Talousjohtajan viranhaltijapäätökset
Talousjohtajan viranhaltijapäätös 16/2024 Hankintapäätös ja tarjouksen hyväksyminen: Asian- ja asiakirjanhallintaohjelma